طراحی، تولید و نصب دیواره صخره نوردی تفریحی سرگرمی بامداد در شهربازی سیوان سنتر تهرانپارس

مکان تهرانپارس
سال 1398
کارفرما شرکت ارزش آفرینان صبا
مدت اجرا یک ماه
ابعاد مساحت   250 مترمربع
ارتفاع       9 متر
عرض       25 متر

آموزش سنگنوردی کودکان

آموزش صخره نوردی کودکان بامداد

مجموعه بامداد در کنار طراحی، تولید و نصب دیواره های صخره نوردی تفریحی سرگرمی برای کودکان اقدام به آموزش صخره نوردی برای آنان نیز نموده است. همچنین با ارائه پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات بازی کودکان و دیواره های صخره نوردی آمادگی همکاری با ارگان ها، مدارس، مهد کودک ها، مراکز بازی و … می باشد.

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های سنگنوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

دیواره سنگنوردی سیوان سنتر تهرانپارس

طراحی، تولید و نصب دیواره صخره نوردی تفریحی سرگرمی شهربازی سوان سنتر تماما بوسیله شرکت بامداد انجام گرفته است. دیواره صخره نوردی کودکان از مواد مرغوب، دارای استحکام بالا و استانداردهای لازم برای تامین امنیت کودکان ،با ضمانت شرکت بامداد و دارای تاییدیه فدراسیون کوهنوردی و شرکت ارزش آفرینان صبامی باشد.این دیواره از لاین های متفاوتی تشکیل شده که کارایی برخی آن ها به شرح زیر می باشد.

لاین آتش نشانی

با شروع کار تمامی پنجره ها این لاین روشن شده که بدین معناست که آتش سوزی در ساختمان رخ داده و همزمان آژیر آتش نشانی شروع به هشدار دادن میکند. در این مرحله کودک باید از نردبان های تعبیه شده روی لاین بالا رفته و دکمه های بکار رفته در کنار هر پنجره را فشار داده تا چراغ ها خاموش شود و این بدین معناست که اتش سوزی به پایان رسیده است.

لاین فانوس دریایی

کودک باید از گیره های تعبیه شده در دیواره که در این لاین ماهی ها هستند بالا رفته و فانوس دریایی برج مراقبت دریایی را فعال نماید.

دو لاین دیواره سرعتی

که در بالای آنها نمایشگری تعبیه شده که دو نفر همزمان بالا رفته و نفری که زمان کمتری را ثبت کند برنده مسابقه سرعت است.

اهمیت دیواره های تفریحی سرگرمی(fun wall)

مهد کودک ها در کنار آموزش های فکری و روان شناختی می توانند با استفاده از دیواره های صخره نوردی مخصوص کودکان زمینه رشد فکری و جسمی کودک را بالا برند و به ایجاد محیطی پر از هیجان و شادی برای کودکان کمک کنند.

همچنین ایجاد این دیواره های صخره نوردی در شهربازی ها و مراکز بازی کودک میتواند ایده جذابی باشد که کودکان بازی، هیجان و تفکر را با هم تجربه کنند.

ایجاد مراکز ماجراجویی نیز میتواند پیشنهاد خوبی برای شهربازی ها باشد. مراکزی که در آنها ورزش، سرگرمی و هیجان ادغام می شود. این مکان ها می توانند از قسمتهای مختلفی مثل صعود و فرود با طناب، صخره و سنگنوردی، عبور از موانع، گذرگاه های تعادلی، زیپ لاین و … تشکیل شوند.

وجود این دیواره های صخره نوردی در اماکن مرتبط با کودکان امکان تحرک و فعالیت آن ها را از طریق بازی و سرگرمی فراهم می سازد. طراحی و نصب دیواره تفریحی سرگرمی کودکان بوسیله شرکت بامداد در هر مکانی مانند مدارس، شهربازی ها، باشگاه های ورزشی و … قابل اجراست.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط