دیواره های تفریحی نمایشگاه امتک

مکان تهران
سال 1402
کارفرما  شخصی
مدت اجرا 1 روز
ظرفیت 1 کودک در هر لاین

خرید و نصب سازه دیواره تفریحی بامداد

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های تفریحی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه ها مجتمع های تجاری، مدارس و مراکز بازی  آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها می باشد. با اضافه شدن شادینو به بامداد ُ این گروه تولیدی با نیرویی جدید و تفکری تازه با به عرصه تولیدات شهربازی گذاشت. برای مشاوره درباره خرید دیواره های تفریحی بامداد میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع بازی نوردی های متنوع و دیواره نوردی و همچنین دیواره های سنگنوردی است . از جمله محصولات پرطرفدار بامداد نیز می توان به گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی اشاره کرد.

دیواره های تفریحی نمایشگاه امتک برای  حضور در نمایشگاه امتک ۱۴۰۲ طراحی شدند و پس از آن در شهربازی برج میلاد تهران نصب شد . این دیواره های تفریحی با بهترین متریال و کیفیت  مطابق با بروزترین طرح , توسط مهندسین و متخصصان گروه تولیدی ورزشی بامداد طراحی، تولید و نصب گردیده است.

دیواره های تفریحی نمایشگاه امتک در گروه بامداد در شش لاین مختلف برای استفاده کودکان و بزرگسالان طراحی شد . این دیواره ها مجهز به سیستم حمایت خودکار ( اتوبیلی ) بامداد هستند که استفاده از آنها را به شدت اقتصادی و آسان می کند.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط