دیوار سنگنوردی تفریحی سرگرمی مدرسه پروین اعتصامی تبریز

دیوار سنگنوردی تفریحی سرگرمی مدرسه پروین اعتصامی تبریز به مساحت 46 مترمربع توسط گروه تولیدی ورزشی بامداد مطابق با استانداردهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در سه لاین فان وال یا تفریحی سرگرمی و یک دیواره حجمی طراحی و اجرا گردید.

مکان تبریز
سال 1400
کارفرما  مدرسه پروین اعتصامی
مدت اجرا سه روزه
ابعاد مساحت     46 مترمربع
ارتفاع          4  متر

دیواره مدرسه پروین اعتصامی تبریز

دیواره سنگنوردی معمایی ماز

در این دیواره دانش آموز در حین بالا رفتن از دیواره باید دو عدد اهرم موجود در پایین دیواره را از میان مسیر پر پیچ و خم به سمت بالا هدایت کند تا ستاره های طلایی را نصیب خود کند.

دیوار سنگنوردی تفریحی سرگرمی (فان وال) بادکنک

در این لاین دانش آموز باید با کمک بادکنک ها بالا رفته و با کشیدن طناب متصل به هر بادکنک چراغ هر بادکنک را همرنگ خود بادکنک کند.

دیوار سنگنوردی حجمی

در این قسمت تلاش شده تا یک نمونه از صخره های طبیعی با همان شیب ها و زوایا (البته با درجه سختی کمتر و مناسب سن دانش آموزان) شبیه سازی شود. دانش آموز ضمن بالا رفتن از دیواره و حرکت در جهات مختلف آن میتواند استقامت و توان بدنی خود را بسنجد.

طراحی و نصب دیواره سنگنوردی مدرسه

با توجه به فراگیری استفاده از فضای مجازی در بین دانش آموزان که موجب فقر حرکتی آنان گردیده است. وجود یک کلاس تربیت بدنی با بازی های مهیج میتواند محرکی برای ترغیب دانش آموزان به بازی همراه با ورزش گردد که دیواره سنگنوردی تفریحی سرگرمی میتواند پیشنهاد خوبی برای این امر باشد. فرد صعود کننده ضمن صعود که مجبور است از تمام اندام های حرکتی خود استفاده کند نیاز دارد تا بهترین مسیر را نیز برای صعود انتخاب کند که این خود موجب تقویت توان فکری او میگردد.

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، دیواره سنگنوردی مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های سنگنوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط