دیواره  سنگنوردی باشگاه فراز اصفهان

در این مجموعه طراحی، تولید و نصب دیواره سنگنوردی و گیره های صخره نوری، تشک و نردبان طنابی همگی تولید شرکت بامداد و دارای تاییدیه فدراسیون کوهنوردی می باشد. متراژ این دیواره سنگنوردی 33 مترمربع با احتساب ارتفاع 2.7 متر است.

مکان اصفهان
سال 1396
کارفرما باشگاه فراز
مدت اجرا 4روز

خرید و نصب دیواره سنگنوردی:

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های صخره نوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی،تولیدکننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

طراحی،تولید و نصب دیواره صخره نوردی کودکان،تور و طناب و نردبان طنابی کودکان در باشگاه فراز اصفهان

تشک سنگنوردی:

کار تشک سنگنوردی این مجموعه نیز متعلق به گروه تولیدی ورزشی بامداد می باشد که این تشک های سنگنوردی همچنین مناسب برای باشگاه های بدنسازی، باشگاه ژیمناستیک و … می باشد. این تشک ها قابل سفارش در ابعاد و رنگبندی دلخواه است که  دارای بالاترین استانداردها  و مورد تایید فدراسیون کوهنوردی می باشد که بدست مهندسان و استادان صنعت ایرانی تولید می شود.

تجهیزات بازی کودک، تور وطناب و نردبان:

شرکت بامداد تولید کننده تجهیزات بازی کودک شامل فوم باکس، تور و طناب و نردبان و… آمادگی همکاری با مدارس، مهدکودک ها، مراکز بازی و…را دارا می باشد.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط