دیواره سرطناب شهربازی هفت دریا شیراز
تولید شده در کارخانه بامداد

    0%
    دیواره سنگنوردی هفت دریا بامداد

    1. طراحی و معماری

    معماران ما اطمینان حاصل می کنند که ایده اولیه مشتری به طور یکپارچه به یک طرح کاربردی مطابق با نیازهای آنها تبدیل می شود. به همین دلیل شما میتوانید با خیال راحت از مشاوره شهربازی و سنگنوردی بامداد استفاده کنید.

    مجموعه های تفریحی و شهربازی و ورزشی ، یک سرمایه گذاری تجاری است . به همین دلیل باید در دراز مدت برای شما موفقیت آمیز و درامد زا باشد . بنابراین ما خلاقیت خود را به کار میگیریم تا به بهترین عملکرد و نتیجه برای شما دست پیدا کنیم .

    شما تصمیم میگیرید که دوست دارید توسعه پروژه شما چه حجمی داشته باشد و ما متناسب با بودجه و علایق شما مسئولیت بهترین نتیجه و تحویل به موقع پروژه شما را می پذیریم .

    نقشه مهندسی سازه دیواره هفت دریا

    2. مهندسی

    تیمی متشکل از بهترین مهندسین سازه، طراح، برنامه نویس CNC و مهندسین مکانیک، به همراه مهندسین بازی سازی و دیگر متخصصان این صنعت ، ساختارها و تمام اجزای پروژه سرگرمی شما را به طور دقیق محاسبه می کنند تا مطمئن شوند آنچه طراحی شده دقیقاً مطابق با مقررات و استاندارد های لازم، تولید و نصب خواهد شد.

    تولید دیواره ها

    3. تولید شهربازی

    کارخانه تولیدی بامداد با به کارگیری ماهرترین کارمندان و تکنسین ها در فضایی متشکل از چندین کارخانه تولید،  از جمله کارخانه فولاد، کارخانه چوب و سازه های چوبی ،کارخانه فایبرگلاس، کارخانه توسعه و مونتاژ الکترونیک و کارخانه تولید تجهیزات بازی و سافت پلی، قادر به قبول مسئولیت و تضمین اجرای موثر هر ایده و پروژه ای است که شما بتوانید به آن فکر کنید.  ما با مهم ترین ویژگی خود که خلاقیت بی نظیر و دانش فنی بالای ماست ، تلاش می کنیم تا کیفیت بالای حود ، در تولید محصولات و اجرای پروژه های مختلف را حفظ کنیم . این تیم، روی رضایت شما و پیشرفت خود متمرکز شده است .

    تیم مهندسی بامداد

    4. مدیریت پروژه

    تیم مدیریت پروژه ، متصل کننده همه اجزای پروژه شما به همدیگر و ناظر اجرای اصولی و هدفمند پروژه و همچنین پیشرفت مطلوب آن است . این تیم به عنوان متصل کننده تمام بخش های دیگر عمل می کند. آنها اطمینان حاصل می کنند که تمام فرآیندها ، از مهندسی تا تولید و نصب ،  از شروع تا روز افتتاحیه به خوبی و به موقع انجام می شوند.

    نصب پروژه های بامداد

    5. نصب سنگنوردی

    بامداد تنها شرکتی در بین تمام تولیدکنندگان شهربازی و مجتمع های سرگرمی تفریحی است که دارای تیم هایی متشکل از چندین تکنسین شاغل تمام وقت است . آنها مسئول نصب پروژه های ما در سراسر ایران و جهان هستند. و از قابلیت فنی و دانش بالایی برخوردار اند.

    برای اطمینان از رعایت معیارهای ما برای کیفیت و استانداردهای ایمنی، هر تکنسین تعدادی دوره آموزشی مانند کار در ارتفاع، استفاده بهینه از ابزار، آموزش جوشکاری و… را گذرانده است.

    تعمیر و نگهداری بامداد

    6. تعمیر و نگهداری و بازرسی

    هر سازه ای باید استاندارد های ایمنی را رعایت کرده و سالانه بازدید شود . بامداد خدمات بازرسی ایمنی جامعی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند ، یک مرکز سرگرمی تفریحی  ایمن و موفق داشته باشید.

    ما بازرسی های نگهداری و ایمنی را برای هر پروژه ای ، حتی آنهایی که توسط ما ساخته نشده اند، ارائه می دهیم.

    بهره برداری از مراکز

    7. مدیریت و بهره برداری مراکز

    ما مشتاق سرمایه گذاری در کنار شما هستیم . بامداد آماده همکاری بیشتر در زمینه بهره برداری و مدیریت مراکز شما است . شما می توانید مجموعه خود را به ما بسپارید و از سوددهی آن با حداقل نگرانی از جانب شما اطمینان داشته باشید.

    بامداد با تجربه خود در تولید شهربازی های مهارتی و حرکتی از هر نظر بهترین گزینه برای ساخت بازی ها ، بهره برداری از مجموعه شما و مدیریت آن است . برای اطلاعات بیشتر می توانید مستقیما با مدیریت مجموعه بامداد در تماس باشید و با شرایط همکاری آشنا شوید .

    8. مشاوره شهربازی و سنگنوردی

    باعث افتخار است که بهترین مشاوره شهربازی و سنگنوردی در ایران و خاورمیانه هستیم. تیم بامداد بهترین شرکت تولید شهربازی است. با خیال راحت میتوانید مشاوره شهربازی و سنگنوردی را از ما داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.

    چارت سفارش

    همراه ما باشید