فان وال شهربازی کیامال کرج

مکان  کرج
سال 1400
کارفرما  مجتمع کیامال
مدت اجرا یک هفته
ابعاد ارتفاع       8 متر

عرض      6/30 متر

تشک سنگنوردی

برای محافظت از اشخاص صعود کننده در برابر آسیب، تشک ویژه سنگنوردی نیز در نظر گرفته و نصب شده است. تشک های ایمنی بامداد با بالاترین کیفیت و بهترین متریال در ابعاد سفارشی شما متناسب با باشگاه یا سالن ورزشی ساخته خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید یا مشاوره درباره تشک های سنگنوردی، تشک ایمنی، تشک ورزشی و… میتوانید با کارشناسان بامداد  در ارتباط باشید.

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های سنگنوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

فان وال شهربازی کیامال کرج

 

دیواره سنگنوردی شهربازی کرج

دیواره سنگنوردی تفریحی سرگرمی مجتمع کیامال

 

فان وال شهربازی کیامال کرج از جمله نسل جدید دیواره های سنگنوردی هوشمند تفریحی سرگرمی است که علاوه بر تمرین سنگنوردی کودکان و نوجوانان باید ذهن خود را برای حل چالش های پیاده شده روی این دیواره ها بکار برند. این دیواره از سه لاین متفاوت به شرح زیر تشکیل شده است:

لاین بازی ماز

لاین بازی ماز فان وال کیامال

این لاین (لاین سمت راست) از مسیرهای پر و پیچ و خم تشکیل شده و نفر صعود کننده باید اهرمی که در پایین مسیر دیواره تعبیه شده را به بالای دیواره از طریق این مسیرها برساند البته در این راه چالشی که وجود دارد این است که برخی مسیرها ورود ممنوع می باشد و شخص صعود کننده باید با استفاده همزمان از دست و پا سنسورهای مربوط به باز شدن مسیر را فعال کند. در این صورت هم مسیر فعال شده و هم ستاره درخشان که نشانه امتیاز مسیر می باشد به صعود کننده تعلق میگیرد.

دیواره سنگنوردی حجمی

دیواره سنگنوردی هوشمند کیامال کرج

دیواره تفریحی سرگرمی و هوشمند شهربازی

لاین وسط یک دیواره سنگنوردی حجمی است و که مسیرهای سنگنوردی با گیره های سنگنوردی برروی آن تعبیه شده و کودک باید بتواند تا بالای دیواره صعود کند

لاین بادکنک

فان وال کیامال

در این لاین بادکنک هایی با نور بهم ریخته روشن است. صعود کننده باید بتواند از دیواره بالا رفته و با کشیدن طناب متصل به بادکنک ها پازل بهم ریخته رنگ و نور را مرتب کند.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط