کارخانه های تولیدی ما

بامداد بزرگترین تولید کننده تجهیزات و شهربازی های تفریحی و سرگرمی و همچنین دیوارهای سنگنوردی در خاورمیانه با بیشترین ظرفیت تولید و مساحت کارخانه در این صنایع است.

بامداد در صنایع ورزشی و اوقات فراغت، با مجموعه متنوعی از محصولات سرگرمی که فعالیت‌های مختلف را ارائه می‌دهند، پیشتاز است. ما با تعهد به نوآوری ، برتری و همچنین رضایت مشتری، خدمات متنوعی را ارائه می‌کنیم، از دیواره ها و باشگاه های سنگنوردی، مراکز ورزشی، مراکز تفریحی و شهربازی و مراکز سرگرمی تا بازی های مشهور در صنعت اوقات فراغت، مانند بازی ها و پارک های موضوعی، مراکز تفریحی خانوادگی، پارک‌های ماجراجویی و…

در طول 15 سال گذشته، بامداد پیشگام در تولید تمام محصولات این صنعت در داخل کشور و خاورمیانه بوده است. با این رویکرد، ما کنترلی کامل بر فرآیند تولید خود داریم و بالاترین کیفیت و دقت را در هر مرحله تضمین می کنیم. از همین رو ما قادر هستیم  کسب و کار مشتریان خود را ارتقاء بخشیم و رضایت حداکثری شما را تضمین کنیم.

کارخانه‌های تولیدی بامداد در اصفهان مستقر هستند . این کارخانه ها به فناوری‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته ای مجهز شده‌اند که برخی از آنها به‌طور سفارشی برای بامداد ساخته شده‌اند تا نیازهای خاص صنایع ویژه‌ای را که بامداد در آنها پیشگام است را برآورده کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند تولید ما را در  مقاله زیر بخوانید

کارخانه آهن

کارخانه آهن

کارخانه های فولاد و پنل و تاسیسات فلزی بامداد در شهر زرین شهر واقع شده اند که شما با سی دقیقه رانندگی از شهر اصفهان به ما خواهید رسید .

بسته به حجم کاری، چندین کارمند تمام وقت در این کارخانه ها مشغول به کار هستند . این کارخانه ها ظرفیت تولید ساختار و اسکلت چندین پروژه در ماه و تولیدات دیگر را به راحتی دارند .

فولاد مصرفی این کارخانه از  مجتمع فولاد مبارکه، که یکی از بزرگترین کارخانجات فولاد در سطح جهانی است، تولید می شوند و در پروژه های بامداد، فولادی در تراز جهانی با خلاقیت تکنسین ها و مهندسین ما با ظریف کاری و دقت مثال زدنی به سازه هایی ایمن ، دقیق و قابل اعتماد تبدیل می شوند که قابل رقابت و ارزیابی در سطح جهان می باشند .

کارخانه های چوب و فایبرگلاس

پنل های چوبی و پلی وود

اینجا جایی است که محصولات چوبی برش، رنگ آمیزی و ساخته می شود. این کارخانه می تواند چندین هزار متر مربع محصولات چوبی را در سال پردازش کند. در این کارگاه از دستگاه های CNC برای برش تخته ها با دقت لیزر استفاده می شود و همچنین دارای آخرین تجهیزات ساخت و رنگ آمیزی می باشد.

کارگاه های بیشتری وجود دارد

این کارخانه همچنین شامل چندین بخش کوچکتر است:

  • کارگاه قالب گیری
  • کارگاه ریخته گری
  • کارگاه رنگ و بافت
  • کارگاه تولید و برش تخته پلی وود،
  • کارگاه برش و تولید حجم
  • کارگاه قالب گیری و تولید گیره
  • کارگاه برش CNC
  • کارگاه تولید محصولات بدنسازی بامداد
  • کارگاه دیواره های تفریحی
  • کارگاه فایبرگلاس

ما در بامداد همچنین انواع مختلف موانع با جنس های مختلف در انواع مختلف را برای مسیرهای بخش سرگرمی خود مانند کوهنوردی بامداد تولید می کنیم.

بسته به گردش کار و نیاز ، کارخانه در 2 یا 3 شیفت کار می کند تا تقاضای همه مشتریان ما را برآورده کند.

کارخانه های تولید سافت پلی ، سازه های شهربازی و تشک

کوهنوردی بامداد (سافت پلی)، سازه های سرگرمی و تشک

اینجا جایی است که محصولات کوهنوردی (سافت پلی) و سازه های شهربازی با دقت فراوان برای لذت شما تولید می شوند . متخصصان ما تلاش می کنند با دقت و اهمیت خود، ایمنی شما را اولویت خود در تولید تشک های ایمنی و تولید هر محصول دیگر داشته باشند . این کارخانه با ظرفیت تولید بیش از چندین پروژه در ماه، یکی از افتخارات این مجموعه است .

گروه تولیدی ورزشی بامداد

با ما تماس بگیرید

ما مشتاقیم نظرات شما را بدانیم و بتوانیم هر کمکی که نیاز دارید را به شما اراِئه دهیم . مطمعن باشید قبل از هر چیز ، ما شما را دوست خود می دانیم و سود و ضرر شما از هر چیز برای ما مهم تر است.

بامداد مفتخر است بخشی از داستان و ماجراجویی شما باشد.