دیواره سنگنوردی دیپ واتر عسلویه

مکان عسلویه
سال 1400
کارفرما  شرکت فن نیرو
مدت اجرا یک هفته
ابعاد عرض        3.66 متر
ارتفاع        6 متر از سطح آب

دیواره سنگنوردی دیپ واتر عسلویه به سفارش شرکت فن نیرو جهت تمرین سنگنوردی و تفریح نیروهای شاغل در این مجموعه  در عسلویه توسط گروه تولیدی ورزشی بامداد طراحی، تولید گردیده است و دارای تاییدیه فدراسیون کوهنوردی می باشد

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های سنگنوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

دیواره دیپ واتر

دیواره سنگنوردی دیپ واتر عسلویه از جنس فایبرگلاس آنتی UV ضدآب، مناسب آب و هوای عسلویه دارای 6 متر ارتفاع از سطح آب و عرض 3.66 متر می باشد. جنس پنل ها بصورتی انتخاب شده است که در آب و هوای شرجی عسلویه مقاوم بوده و کیفیت خود را از دست ندهد.

دیواره سنگنوردی دیپ واتر چیست؟

دیپ واتر یا deep water solo wall نوعی از صعود صخره نوردی است که برای محافظت شخص صعود کننده بجای روش های سنتی از آب استخر استفاده میشود.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط