نصب پروژه های بامداد

تیم مونتاژ و ساخت بامداد

ما با تیم کارآزموده خود کار می کنیم تا مطمعن شویم، محصول نهایی ارائه شده با انتظارات مشتری، درآمدزا بودن، بهره وری و مشخصات پروژه مطابقت دارد.

بامداد تنها شرکتی در بین تمام تولیدکنندگان شهربازی و مجتمع های سرگرمی تفریحی است که دارای تیم هایی متشکل از چندین تکنسین شاغل تمام وقت است . آنها مسئول نصب پروژه های ما در سراسر ایران و جهان هستند. و از قابلیت فنی و دانش بالایی برخوردار اند.

برای اطمینان از رعایت معیارهای ما برای کیفیت و استانداردهای ایمنی، هر تکنسین تعدادی دوره آموزشی مانند کار در ارتفاع، استفاده بهینه از ابزار، آموزش جوشکاری و… را گذرانده است.

تیم نصب همه کاره بامداد

ما معتقدیم که مرحله مونتاژ و نصب سازه های سرگرمی و تفریحی نیازمند تکنسین های ماهر با آموزش مناسب و دانش خاص است . به همین دلیل سرمایه گذاری زیادی برای آموزش تیم خود انجام داده ایم. این گونه ما می توانیم بهترین کیفیت بازار را تضمین کنیم و مسئولیت اجرای هر پروژه ای را با اطمینان بپذیریم.

شاید فکر کنید ما تنها به قدرت فنی و دانش تکنسین‌های خود متکی هستیم . اما در واقع برنامه‌ریزی و آمادگی خوب، تاثیر زیادی در سریع بودن اجرای پروژه های ما دارد.

داشتن تعداد زیادی تکنسین به صورت تمام وقت، همراه با گردش کار عالی بین آنها و یک محصول کاملاً مهندسی شده، به ما امکان می دهد سریع ترین نصب های موجود در خاورمیانه را ارائه دهیم.

ما قادر به ساخت چندین متر مربع  از سازه های شما در سریع ترین زمان هستیم. در حالی که شما در حال خواندن این مطلب هستید، تکنسین های ما در حال نصب شهربازی های تفریحی و سرگرمی و دیواره های سنگنوردی زیبا در سراسر ایران و خاورمیانه هستند.