دیواره سنگنوردی خانگی منزل شخصی

مکان زرین شهر
سال 1395
کارفرما منزل شخصی
مدت اجرا یک هفته
ابعاد 24 مترمربع

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های صخره نوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

طراحی و نصب دیواره ی سنگنوردی خانگی جهت بازی و تمرین سنگنوردی کودکان(سه کودک با رده سنی 2 ،5 و 10 سال) در خانه با متراژ 24 مترمربع در یک اتاق 4*3 توسط گروه تولیدی ورزشی بامداد طراحی، تولید و نصب شده است و دارای تاییدیه فدراسیون کوهنوردی می باشد. جنس دیواره صخره نوردی از چوب چندلایه است. از فضای پشت دیواره برای جای لباس و رختخواب استفاده شده است.همچنین چهار عدد کمد کوچکتر دیگر هم برای کتاب و وسایل شخصی در نظر گرفته شده است.

گیره های سنگنوردی

گیره های نصب شده تولید شرکت بامداد با طرح و رنگ های متنوع مخصوص فضای کودک.برای دیدن گیره های کودکان بامداد میتوانید اینجا کلیک کنید.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط