مکان  نائین
سال 1400
کارفرما  آموزش پرورش
مدت اجرا دو روزه
ابعاد طول       4 متر

عرض      3 متر

نردبان سوئدی

علاوه بر دیواره سنگنوردی نصب شده نردبان سوئدی نیز طراحی و ساخت شرکت بامداد می باشد که برای چابکی و افزایش قدرت بدنی دانش آموزان کاربرد دارد.برای خرید نردبان سوئدی اینجا کلیک کنید.

خرید و نصب دیواره سنگنوردی

گروه تولیدی ورزشی بامداد با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی تولید و نصب انواع دیواره های سنگنوردی برای فضاهای مختلف از جمله باشگاه های سنگنوردی، مدارس، مراکز بازی و سازمان های نظامی آمادگی همکاری با کلیه ارگان ها برای نصب دیواره های سنگنوردی می باشد.برای مشاوره درباره خرید دیواره های سنگنوردی میتوانید با کارشناسان فنی بامداد تماس بگیرید.

همچنین این گروه تولیدی تولید کننده انواع تجهیزات سنگنوردی از جمله گیره های سنگنوردی، حجم های سنگنوردی، تشک سنگنوردی و تجهیزات بدنسازی چوبی سنگنوردی می باشد.

دیواره سنگنوردی مدرسه شهید فردوسی زاده نائین

مدرسه شهید فردوسی‌زاده نائین

دیواره سنگنوردی مدرسه شهید فردوسی‌زاده نائین جهت تمرین سنگنوردی و بازی دانش آموزان مدرسه توسط گروه تولیدی ورزشی بامداد طراحی، تولید و نصب شده است و دارای تاییدیه فدراسیون کوهنوردی می باشد. جنس دیواره سنگنوردی از بهترین و مرغوب ترین نوع چوب است.

وجود دیواره سنگنوردی در مدارس سبب افزایش تحرک و هوش دانش اموزان خواهد شد. بدین شکل که کودک قبل از بالا رفتن از دیواره با بررسی مسیر و انتخاب بهترین مسیر از توانایی های ذهن خود بهره جسته و با بالارفتن از دیواره سبب نشاط و تحرک کودک خواهد شد.برای خرید دیواره سنگنوردی در ابعاد مختلف متناسب با فضای خودتان یا مشاوره درباره طراحی و نصب دیواره سنگنوردی  با ما درارتباط باشید.

بازگشت به لیست

پروژه های مرتبط